Mediji o Razkrinkaj.ai

25. december 2024

 

Ker bliskovit razvoj generativne umetne inteligence otežuje razločevanje med resničnostjo in fikcijo, digitalna okolja pa so polna sintetičnih vsebin, ki nas želijo pogosto tudi prevarati, z orodjem Razkrinkaj.ai omogočamo preverjanje sposobnosti prepoznavanja vsebin, ustvarjenih z UI. O orodju so pisali tudi številni mediji, najodmevnejše prispevke pa lahko prebereš spodaj.

Razkrinkaj.ai

25. december 2024, Radio Prvi

Zajem zaslona spletnega mesta oddaje Izluščeno, kjer je predvajalnik in glavna slika Razkrinkaj.ai

Inštitut Danes je nov dan je razvil novo spletno orodje Razkrinkaj.ai. Kaj in kako pa v tokratnem Izluščeno.


Novo spletno orodje za preverjanje sposobnosti prepoznavanja umetno ustvarjenih vsebin

11. december 2024, STA

Trije mobilni telefoni, na njih pa zajemi zaslona kviza Razkrinkaj.ai, na katerih so vsa poglavja, primerjava resnične in sintetične slike oblaka ter umetno ustvarjena slika aretiranega Putina

Inštitut Danes je nov dan je razvil novo spletno orodje Razkrinkaj.ai, ki uporabnikom v obliki kviza omogoča preverjanje njihove sposobnosti prepoznavanja vsebin, ki so ustvarjene z umetno inteligenco, ter izobražuje o pasteh njihove zlorabe. Orodje se osredotoča na prepoznavanje sintetičnih fotografij, besedil in video posnetkov.


Ali ste vedeli, da si pri prepoznavanju umetno ustvarjenih vsebin lahko pomagate z novim spletnim orodjem?

11. december 2024, STA NE/JA

Ob hitrem razvoju generativne umetne inteligence je razločevanje med resničnostjo in fikcijo vse bolj zahtevno. Pri prepoznavanju vsebin, ustvarjenih z umetno inteligenco, pa je odslej v pomoč novo spletno orodje Razkrinkaj.ai.


Nič več dvoumnosti o umetni inteligenci: Inštitut Danes je nov dan predstavlja novo spletno orodje

11. december 2024, Metropolitan

Logotip orodja Razkrinkaj.ai z ikono očesa v črki R, na dnu slike pa ilustracije, ki ponazarjajo umetno inteligenco v slikah, zvoku, video posnetkih in podobno

Glavna cilja novega spletnega orodja sta večja medijska pismenost in sposobnost prepoznavanja umetno ustvarjenih vsebin, saj lahko po njihovem mnenju v digitalnih okoljih opazimo vedno več t. i. sintetičnih vsebin, ki poskušajo v najboljšem primeru pritegniti našo pozornost, v najslabšem pa vplivati na politična prepričanja ali nas finančno prevarati.