Post-resničnost
25. april 2018

Slika: Franco Folini / flickr
Ob propadu tradicionalnih vrednot, kot sta vera in družinsko življenje, konstantnem poslušanju o nezaposljivosti, političnih odločitvah prejšnjih generacij in neskončnih opcijah, milenijci razumljivo težko najdejo kakršen koli smisel. Želja po iskanju avtentičnosti in anti-trendov se tako zdi generaciji hipsterjev še najbolj resnična, marketinške akcije nam vseskozi predstavljajo kvazi anti-potrošniške in družbeno odgovorne akcije, infulencerji na družbenih omrežjih pa predstavljajo "spontano" in "minimalistično" realnost.
Vse bolj popularne so skupine (nihilističnih) memov ter samo-ironični Facebook in Twitter profili. Na vsakem koraku nas obkrožajo opozorila o lažnih novicah, družbena omrežja pa so že dolgo le skrben nabor vsebin, ki nam jih algoritmi servirajo na podlagi naših dejavnosti na internetu.
Ob vsem tem si težko obetamo večje spremembe družbenega in političnega ozračja. A to še ne pomeni, da se lahko izognemo odgovornosti storiti vse, kar je v naši moči, da bi do njih vendarle prišlo.