Objektivizacija – konfekcijska številka, ki je prav vsem
26. december 2016

Slika: Andreia C. de Andrade / flickr
Ameriška meta-raziskava, ki zajema podatke 250 raziskav iz obdobja 31 let, kaže, da ameriške ženske danes bolje sprejemajo svoja telesa kot v preteklosti. Čeprav so ženske do svojih teles še vedno bolj kritične kot moški, pa se je njihova percepcija o lastnem telesu z leti izboljšala, medtem ko odnos moških do lastnih teles ostaja nespremenjen.
Razlike v dojemanju gre zagotovo pripisati sociokulturnim spremembam reprezentacije ženskih teles s strani medijev in blagovnih znamk, ki se lahko na ta način svojim ciljnim skupinam približajo. Vpliv pa bi lahko pripisali tudi vedno večji emancipaciji žensk.
Kljub dejstvu, da ena konfekcijska številka ne pristaja vsem ženskam, je pri objektivizaciji drugače. Tudi "resnična" dekleta lahko v veliki meri uspejo prav z njeno pomočjo. Ko zagovornice oblin postanejo javne osebnosti, so na nek način zreducirane na svoje (bolj ali manj golo) telo. Telo, ki morda zadovoljuje moški okus bolj, kot opogumlja dekleta vseh velikosti in oblik. Naj bo koščena ali zalita - ženska je še vedno le "dobra pička".