Guardian poroča, da je na svetu več kot 9 milijonov ljudi, ki vsak dan igrajo Candy Crush več kot 3 in manj kot 6 ur, še 400 000 pa jih vsakodnevno igra več kot 6 ur. Ti dve skupini predstavljata približno 3,5 odstotka vseh igralcev te (predvsem) mobilne igre. Povprečen uporabnik, ki za virtualne želejčke in lizike porabi 38 minut dnevno, pa je – uporabnica.
Če stereotip narekuje, da je gejmer mlad bel moški, pa realnost dokazuje, da je spolna zastopanost v najširšem smislu gejmerske industrije tako rekoč enaka razmerju v populaciji. Zaplete pa se, ko pogledamo bolj podrobno. Ženske prevladujejo v kategoriji iger, ki jim bi bilo nemara bolj pošteno reči igrice; tiste igre, ki v zameno za užitek ne terjajo veliko truda in časa.
Ženske torej prevladujejo v tisti kategoriji iger, s katero preganjamo t. i. mikrodolgčas; drobne zaplate časa med različnimi opravki. "Prave", "resne", videoigre pa še vedno delajo in igrajo predvsem moški, vse bolj tudi za gledalske užitke, uganili ste, moških.