Adria Airways se je (ponovno) znašla v hudih težavah. Letalski prevoznik naj bi lani ustvaril najvišjo izgubo doslej, že dalj časa pa se sooča z okvarami letal, odpovedmi in združevanji letov, večurnimi zamudami ter nezadovoljstvom pilotov, posledično pa tudi potnikov. Slednji so pri agenciji za civilno letalstvo proti Adrii letos vložili že okoli 200 prijav, zagotovo pa pri tem ne pomagajo niti neposrečene izjave predstavnikov podjetja.
Adrii, ki jo je leta 2016 Cerarjeva vlada prodala skladu 4K Invest, grozi stečaj, lastniki pa za izhod iz krize iščejo strateškega partnerja. Pred tem so pri premierju Šarcu želeli izsiliti tudi državno pomoč, kar je v luči tega, da je Slovenija podjetje tik pred prodajo dokapitalizirala s 3 milijoni evrov, precej neokusen manever.
Vseh težav Adrie ne gre pripisati izključno trenutnemu lastniku, kljub temu, da je ta sprejel vrsto vprašljivih poslovnih odločitev, vendar pa nam zgodba služi kot opomin, kam pripelje nestrateška razprodaja državnih podjetij.