Medtem ko se v svetu pojavljajo vedno novi primeri, kjer so oglaševanje na prostem zelo regulirali ali celo povsem prepovedali in ko je stanje slovenskega prostora katastrofalno slabo, dejansko ni več kotička v poseljenih območjih ali obcestni krajini, kjer pri nas ne bi bilo mogoče uzreti oglasnega panoja.
V Franciji so že pred leti sprejeli zakon, da je v krajih, ki imajo manj kot 10.000 prebivalcev, oglaševanje na prostem prepovedano. V Grenoblu so oglasne panoje zamenjali celo z novimi drevesi. Da bi zmanjšali vizualno onesnaženje mestnega prostora, so samo v Buenos Airesu odstranili 40.000 oglasnih panojev.
Spodbudne novice v zvezi z oglaševanjem na prostem z drugih koncev sveta prihajajo vedno pogosteje. Prejšnji mesec so iz Barcelone sporočili, da bodo v letošnjem letu za 10 % zmanjšali število oglasnih panojev. Glede na alarmantno stanje pri nas bi bilo dobro, da slovenski prostor odreši oglasnih muk kar Vlada sama. Ali pač ne bo?