Modne znamke nas s svojimi "trajnostnimi", "zavednimi" in "krožnimi" kolekcijami želijo prepričati, da jim je mar za okolje. V poplavi medlih informacij in puhlih zavez, katerih namen je prepričati potrošnika v nakup, pa se je treba vprašati: je znamka res trajnostna ali nas samo zavaja?
Če v času, ko globalno v enem letu zavržemo 92 milijonov ton oblačil, podjetje pogosto dodaja nove kolekcije, znamka pač ni trajnostna. Če podjetje promovira krožno gospodarstvo, a nima razvitega sistema recikliranja starih oblačil, ki ne premika problema samo na globalni Jug, znamka ni trajnostna. Če je znamka del konglomerata, ki veliko prispeva k onesnaževanju, znamka ni trajnostna. Če podjetje ne pojasni, kdo in pod kakšnimi pogoji je sešil oblačila, znamka ni trajnostna.
Pri raziskavi nam lahko pomaga množica virov na spletu, ki preverjajo zavezanost ljudem in planetu. Najboljši recept za uspeh pa je še vedno skrb za že obstoječa oblačila v naši omari in zmanjšanje potrošnje!